Kaupan ehdot

Päivitetty viimeksi 21.12.2020.

Luethan ehtomme huolellisesti, ennen kuin rekisteröidyt tai teet tilauksia verkkokaupassamme. Näitä ehtoja sovelletaan verkkokaupassa www.beautiikki.fi (“Beautiikki-verkkokauppa”). Ostaessasi tuotteita tai käyttäessäsi kaupan palveluita hyväksyt kulloinkin voimassa olevat ehdot ja sitoudut noudattamaan niitä. Voidaksesi tehdä ostoksia Beautiikki-verkkokaupasta, tulee sinun olla täysi-ikäinen (vähintään 18-vuotias) ja oikeustoimikelpoinen. Alle 18-vuotiailla tulee olla holhoojan lupa, jotta voimme vastaanottaa tilauksen.

Verkkokaupan yhteystiedot:

Beautiikki
Y-tunnus: 2783124-2
Sähköposti: [email protected]
Osoite: Valkealammentie 10b, 80850 Paihola

Tilausehdot

Rekisteröityminen

Voit rekisteröityä Beautiikki-verkkokaupan asiakkaaksi tilauksen tekemisen yhteydessä tai täyttämällä sivuillamme rekisteröitymislomakkeen. Rekisteröityminen on maksutonta eikä velvoita tekemään tilausta. Rekisteröityneenä käyttäjänä voit kirjautua sivuillemme, jolloin pääset tarkastelemaan aikaisempia tilauksiasi. Varmistamme sen, että henkilötietosi pysyvät turvassa eivätkä joudu ulkopuolisten käsiin. Säilytä kuitenkin käyttäjätilisi salasana vain omana tietonasi, jotta ulkopuoliset eivät pääse käsiksi asiakastiliisi. Salasanan voit valita itse rekisteröitymisen yhteydessä.

Uutiskirje

Käyttäjätiliä luodessasi voit valita, haluatko tilata sähköisen uutiskirjeemme. Uutiskirjeen voit myös tilata etusivullamme näkyvän tilauslomakkeen kautta. Tilaamalla uutiskirjeen annat suostumuksesi sähköpostiosoitteesi tallentamiseen uutiskirjeen lähettämistä varten. Uutiskirjeen tilaajana saat tietoa ensimmäisten joukossa uusimmista tuotteistamme ja tarjouksistamme. Voit milloin tahansa peruuttaa uutiskirjeen tilauksen Oman tilisi kautta tai sähköpostiviestien lopussa olevan linkin kautta.

Henkilötietojen käsittely

Tallennamme henkilötietosi rekisteröitymisen yhteydessä. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat tehdä tilauksia Beautiikki-verkkokaupasta. Käsittelemme henkilötietojasi henkilötietolain mukaisesti. Emme tallenna henkilötunnustasi tai maksukorttisi numeroa, ainoastaan maksupalveluntarjoajamme Visma Pay käsittelee kyseisiä tietojasi. Beautiikki-verkkokauppa on SSL-sertifioitu. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä Tietosuojaselosteestamme.

Tilauksen peruutus

Jos tilauksesi ei ole vielä lähtenyt meiltä, voit peruuttaa tilauksesi tai tehdä siihen muutoksia ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla [email protected]. Jos olemme jo lähettäneet tilauksesi, ei muutosten tekeminen ole enää mahdollista. Sinulla on kuitenkin oikeus palauttaa tai vaihtaa saamiasi tuotteita tai peruuttaa koko tilaus Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti. Luethan kuitenkin huolellisesti peruutus- ja palautusehtomme.

Huomioithan, että peruutus koskee koko tilausta ja kaikkien tilauksen tuotteiden tulee olla avaamattomia ja kokeilemattomia. Jos huomaamme peruutuksen yhteydessä, että jokin tuotteista on avattu tai kokeiltu, emme voi hyvittää kyseisen tuotteen hintaa asiakkaalle (pl. reklamaatiot). Tilauksen peruutuksesta joudumme veloittamaan käsittelykuluja 9,90 euroa. Yhden tuotteen sisältävien tilausten peruutukset käsittelemme palautuksina, eli emme veloita peruutuskulua, edellyttäen että palautus on tehty ehtojemme mukaisesti.

Kun olemme käsitelleet peruutuksesi, saat korjatun laskun tai hyvitettävä summa palautetaan pankki- tai luottokorttitilillesi. Palautus tapahtuu Visma Pay palvelun kautta.

Peruutusilmoitus

Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että asiakas on tehnyt tilauksesta peruutusilmoituksen 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Peruutettava tilaus tulee lähettää takaisin Beautiikki-verkkokaupalle viimeistään 14 vuorokauden sisällä peruutusilmoituksen tekemisestä, annettujen ohjeiden mukaisesti.

Jos haluat peruuttaa sinulle jo postitetun tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla [email protected], niin saat sähköpostitse ohjeet tilauksen peruuttamiseen. Kirjoita otsikkokenttään “PERUUTUS” ja tilausnumerosi.

Tuotteiden palautus ja vaihto

Suomen kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus palauttaa tai vaihtaa saamiasi tuotteita. Hygieniasyistä vaihto- ja palautusoikeus koskee ainoastaan tuotteita, joiden myyntipakkaus on vahingoittumaton ja sinetit ovat avaamattomia. Jos huomaamme palauttamisen yhteydessä, että tuote on avattu tai kokeiltu, emme voi hyvittää tuotteen hintaa asiakkaalle (pl. reklamaatiot). Myös tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen edellyttää, että tuote palautetaan vahingoittumattomana ja käyttämättömänä. Vaihtoehtoisen tuotteen toimituksesta veloitamme aina uudet toimituskulut (5,90 euroa).

Palauttamisesta ei peritä toimituskuluja, jos asiakas on tehnyt palautuksesta palautusilmoituksen asiakaspalveluumme ehtojemme mukaisesti. Huomioithan, että noutamatta jätetty paketti ei ole palautus. Noutamattomista paketeista perimme asiakkaalta palautuskuluja toimituskulujen verran (5,90 euroa).

Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat korjatun laskun tai hyvitettävä summa palautetaan pankki- tai luottokorttitilillesi. Palautus tapahtuu Visma Pay palvelun kautta.

Jos olet saanut väärän tuotteen tai lähetyksestäsi puuttuu tuotteita, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla [email protected].

Palautusilmoitus

Tuotteiden palauttaminen edellyttää, että asiakas on tehnyt palauttamistaan tuotteista palautusilmoituksen 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavat tuotteet tulee lähettää takaisin Beautiikki-verkkokaupalle viimeistään 14 vuorokauden sisällä palautusilmoituksen tekemisestä, annettujen ohjeiden mukaisesti.

Palautusilmoituksen voi tehdä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla [email protected], niin saat sähköpostitse ohjeet paketin palauttamiseen. Kirjoita otsikkokenttään “PALAUTUS” ja tilausnumerosi. Kerro viestissä selkeästi, mitkä tuotteet aiot palauttaa tai vaihtaa.

Reklamaatiot

Tarkistamme kaikki tuotteet ennen niiden lähetystä asiakkaalle. Mikäli olet kuitenkin saanut virheellisen tuotteen tai tilauksessasi on puutteita, ota pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla [email protected], niin saat sähköpostitse ohjeet reklamaation käsittelyyn. Voit liittää sähköpostiin myös kuvia viallisesta tuotteesta. Kirjoita otsikkokenttään “REKLAMAATIO” ja tilausnumerosi. Muutoin virheellinen tuote palautetaan samalla tavalla kuin muut palautukset.

Hyväksytyissä reklamaatiotapauksissa asiakas on oikeutettu täyteen hyvitykseen viallisen tuotteen osalta. Viallisen tuotteen ollessa tilauksen ainoa tuote, hyvitetään asiakkaalle myös tilauksen postituskulut. Jos reklamaatiota ei hyväksytä, Beautiikki-verkkokaupalla on oikeus periä asiakkaalta palautuksen toimituskustannukset.

Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Toimitusehdot

Toimitusvaihtoehdot

POSTI

Mikäli valitset toimitustavaksi Postin, pakettien kuljetuksesta vastaa Posti Group Oyj (1531864-4). Tehdessäsi tilausta voit valita paketin noutopaikaksi joko Postin toimipisteen tai pakettiautomaatin. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen. Tilaukset toimitetaan postipakettina tai asiakkaan toiveesta alle 3cm paksut tilaukset pikkupakettina postilaatikkoon/postiluukkuun. Tehtyäsi tilauksen saat sähköpostiisi lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua. Saat myös ilmoituksen paketin saapumisesta sähköpostitse ja tekstiviestinä. Paketin noutopaikka on myös ilmoitettu saapumisilmoituksessa. Jos et jostain syystä saa saapumisilmoitusta vaikka lähetyksen seurannan mukaan pakettisi on jo perillä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected].

MATKAHUOLTO

Mikäli valitset toimitustavaksi Matkahuollon, pakettien kuljetuksesta vastaa Oy Matkahuolto Ab (0111393-9). Tehdessäsi tilausta voit valita paketin noutopaikaksi joko Matkahuollon pakettiautomaatin tai toimipisteen. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen. Tehtyäsi tilauksen saat sähköpostiisi lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua. Saat myös ilmoituksen paketin saapumisesta sähköpostitse ja tekstiviestinä. Paketin noutopaikka on myös ilmoitettu saapumisilmoituksessa. Jos et jostain syystä saa saapumisilmoitusta vaikka lähetyksen seurannan mukaan pakettisi on jo perillä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected].

Toimituskulut

Verkkokaupassamme on kiinteät toimituskulut 5,90 euroa kaikille lähetyksille. Yli 60 euron tilauksiin tarjoamme maksuttoman toimituksen. Tuotteiden palautus on ilmaista, kunhan olet tehnyt asiakaspalveluumme palautusilmoituksen ja kaikki palautettavat tuotteet ovat avaamattomia sekä myyntikelpoisia (pl. reklamaatiot). Lue lisää palautuksen ehdoista Tilausehtojen kohdasta “Tuotteiden palautus ja vaihto“.

Toimitusaika

Lähetämme tilauksesi pääsääntöisesti tilausta seuraavan arkipäivän kuluessa. Kun tilauksesi on lähtenyt meiltä, kestää toimituksessa tavallisesti 1-3 arkipäivää, ellei toimitukseen tule jotain yllättäviä esteitä. Parhaimmillaan voit saada tilauksesi jopa seuraavana päivänä! Tilauksesi lähdettyä saat meiltä vielä sähköpostilla toimitusvahvistuksen, josta näet myös paketin seurantatunnuksen sekä noutopaikan.

Jälkitoimitukset

Onko tuotteen kohdalla teksti: “Ei varastossa, vain jälkitoimituksena.”? Tällöin tuotetta on tulossa varastoon n. 1-2 viikon kuluessa. Lisätessäsi jälkitoimitustuotteen ostoskoriin, koko tilauksesi toimitetaan sitten, kunhan kaikki tilauksen tuotteet saapuvat varastolle. Voimme myös toimittaa muut tuotteet sinulle ensin ja jälkitoimitustuotteen erikseen myöhemmin. Kirjoitathan meille kassan kommenttikenttään viesti tai lähetä sähköpostia tilauksen jälkeen, jos tarvitset muut tuotteet kiireellisesti. Tällöin lähetämme muut tuotteet heti ja jälkitoimitustuotteen sitten kun saamme tuotetta lisää varastollemme.

Jos sinulla on jokin tilaukseen tai tuotteisiin liittyvä kysymys, voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

Noutamaton paketti

Huomioithan, että Posti säilyttää paketteja toimipisteissä ja pakettiautomaateissa vain seitsemän päivän ajan. Asiakkaan vastuulla on huolehtia, että paketti noudetaan ajoissa. Pidätämme oikeuden veloittaa noutamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta. Noutamattomista paketeista perimme asiakkaalta palautuskuluja toimituskulujen verran (5,90 €). Uudesta lähetyksestä veloitamme uudet toimituskulut.

Maksuehdot

Maksaminen

Beautiikki-verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Maksutavat Beautiikki

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Fellow lasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/ Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti.

Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy
Y-tunnus: 2486559-4
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Pidätämme oikeuden muuttaa kaupan ehtoja. Kulloinkin voimassaolevat ehdot löydät osoitteesta https://beautiikki.fi/kaupan-ehdot/.